قرعه‌کشی 150 میلیون تومانی صباح

۳ مرداد ۱۴۰۱ 901 بازدید بدون دیدگاه

همه‌ی ما محصولات صباح رو به سلامت و کیفیتِ بالا می‌شناسیم، اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به سلامت تغذیه و رژیم غذایی‌تان اهمیت می‌دهید بدون شَک تا به حال از این محصولات خریداری کردید و حتماً از قرعه‌کشی 150 میلیون تومانیِ صباح خبر دارید. سبک زندگی سالم کار خیلی سختی نیست فقط باید تصمیم بگیرید و شروع کنید بعد از اون تغییرات یکی‌یکی سر و کله‌اش پیدا می‌شه، باورتون میشه؟  تغذیه مناسب در کنار سبک زندگی سالم به شما 150 میلیون تومان جایزه بده؟ فقط کافیه در ادامه با ما همراه باشید، با روش شرکت در قرعه‌کشی (25 اردیبهشت تا 25 مرداد) آشنا شوید و یکی از برنده‌های خوش‌شانس 150 میلیون تومانی صباح باشید.

هر ماه، یک جایزه 150 میلیون تومانی؛ برای یک نفر

چطور در قرعه‌کشی 150 میلیون تومانی صباح شرکت کنم؟

اگر 150 میلیون تومان داشتید چه‌کار می‌کردید؟ تا به جواب این سوال فکر می‌کنید بیاید راجب قرعه‌کشی ماهانه صباح صحبت کنیم؛ احتمالاً برای شما این سوال پیش بیاید که چطور باید در قرعه‌کشی 150 میلیون تومانی صباح شرکت کنم؟ خُب جوابتان خیلی راحتِ، فقط کافیه محصولات صباح از اسنپ اکسپرس و دیجی‌کالا تهیه کنید و 150 میلیون تومان برای خودتان کنار بگذارید. نکات مهم شرکت در مسابقه عبارتنداز:

  • برای شرکت در قرعه‌کشی 150 میلیون تومانی صباح، با ارسال کد محصولات صباح به شماره 10002330 یکی از برندگان خوش‌شانس صباح باشید.
  • شاید برای‌تان سوال پیش بیاید که چطور می‌توانم با ارسال تنها یک کد، شانس برنده شُدنم را بالا ببرم؟ در جواب باید بگیم که، شما می‌توانید چندین و چند شانس داشته باشید؛ چطور؟ فقط کافیه محصولات بیشتری بخرید و کد روی هر محصول را برای ما پیامک کنید، به همین راحتی شانس خودتان را چندین برابر خواهید کرد. پس هر چی بیشتر خرید کنید، شانس بیشتری برای بردن جایزه 150 میلیون تومانی دارید.
  • .

شرایط شرکت در قرعه‌کشی 150 میلیون تومانی صباح

  1. فراموش نکنید که پس از ارسال کد، ظرف محصولات خریداری شده‌تان را دور نیاندازید و تا روز قُرعه‌کشی نگه‌دارید.
  2. این قُرعه‌کشی یه استثنائی هم داره، محصولات تک نفره و شیرهای اِستریل؛ شامل قرعه‌کِشی 150 میلیون تومانیِ صباح نمی‌شود.
  3. در ضمن این قُرعه‌کشی شامل پرسنل صباح و خانواده‌های محترمشان نمی‌شود.

2 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x